Onsdag..

Idag började vi dagen med att åka hem till Linda och Cornelia.. Tog en kaffe tillsammans sen gav  vi barnen mat och gick ut i de super fina vädret.. Mötte upp Emelie och Melina på stan och fikade tillsammans.. :-D
Sen gick vi vidare till villgott var en massa barn där idag.. Mycket pojkar för en gångs skull .. Sara och Freja kom också.. vart lite lek och mat där.. Gjorde även fot och handavtryck i lera, kul att sätta upp på väggen sen..  Sen vart dom såå trötta så då gick vi ut igen..

Gick en sväng och sen satte vi oss på Bk:s och fikade och bara tjålade en massa skit.. :-)

Idag har jag inte hunnit med mycket hemma.. :-( men hann ju med mycket igår så de mesta är ju gjort.. Hehe ;-) Imon måste jag iaf ta och dammsuga lite och damma såg jag.. Usch va dammigt de är.. :-(
Får se om man kanske får nå besök imon då, skulle va skoj! Nån som vill komma ut och leka med oss??

Nu är ialla fall HELA våran STORA gård krattad eller de sista tog christian med lövuppsamlaren de blir lite mycket annars och kratta jag har ont i hela kroppen efter de vi gjort hittils :-( men men bra med träning..
Nu är de bara staketet kvar till verandan och ute möbler som vi ska ta och köpa till sista april..

Dags för greys anatomy.. Wiiiiihooooo :-D


Sooo Loooong Blogg !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0