Såå Trött !!

Satt och kikade på lite bilder från när Thilde var liten och hittade dom här bilderna från BB..
Gud va liten hon var.. :-)  Saknar BB tiden faktiskt, tyckte de var sååå skönt där... :-)

Dom bästa, älskar er.. <3




Har hunnit med att bädda rent i sängarna nu på morgonen och tvättat en maskin, har precis kört igång diskmaskinen.. :-D Så nu har jag gjort de mesta.. Bara dammsugning kvar och sen ska jag duka tills ikväll.. Ska in på stan o kika om jag hittar nå fina bordsdekorationer.. :-D

Har inte sovit mycket inatt!
Thilde vaknade klockan 3 och vägrade somna om.. Somna om vid tjugo i fem.. Fick sitta uppe och kika på TV med henne till slut däckade hon i min famn! :-( Skruttan, och förkyld är hon också! Inte alls kul..
Nää måste ge henne lite gröt nu..
Ha en bra dag!

Ses ikväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0