Sköön Ute Dag...

Först och främst vill jag tacka Jenny för att hon gjort om min blogg igen.. Vart sååå snygg.. :-D tack..

Okej nu till helgen!
Igår var vi hem till Kina och Linus och grilla, självklart så lagade vi tjejer mat och grabbarna grillade köttet.. Sen vart de god mat.. Spelade lite wii riktigt kul :-) Och grabbarna bastade medans jag och Kina satt och tjåla en massa.. Haha, annars spyr jag på hennes skor.. HAHAHA :-) Jadu Kina!
Bilder kommer sen!

Idag har de varit en ute dag! Inte en sekund inne förutom när Thilde fick mat..
Christian har tvättat bilen, jag har putsat alla fönster på utsidan och plockat undan alla krukor med granris, planterade i panseér istället i blomlådorna vart jätte fint..:-D

Traska ner till Jonny, Anette och André och grillade tillsammans! Totto hängde också på.. Riktigt trevligt, såå gott med grillat ju ;-)
När jag kom hem vart de putsning av fönster på insidan men har inte hunnit tagit alla inomhus de får bli imon..
Har även hunnit med att sätta upp nya gardiner i tvättstugan och plockat undan lite där.. :-)

Nu ska jag kika på lite på tv och mysa med min underbara sambo!

God Natt och sov gott...

 

Kommentarer
Postat av: Kina

En mycket trevlig dag!!! Skapligt sjuka disskutioner... hahaha.

2008-04-20 @ 22:32:11
URL: http://kinafelicialinus.blogg.se
Postat av: Jenny

Det var så lite sååå :)

Kram

2008-04-20 @ 23:44:59
URL: http://jennyerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0