Snabbvisit till Ludvika..

Jaha då har man nyss kommit hem då... Har vart en vända in på stan.. Lunchat med emelie och melina, sen gick vi till villgott och gjorde klart våra hand och fotavtrycks tavlor som vi gjort på våra skruttungar.. :-D

Sen gick vi runt på stan och kika på en present till Alexandra Emelies syster.. Jätte fin present dom hitta :-D
Jag skulle som vanligt kika på nått till Maya men hittade ingenting.. :-( Så besviken jag vart.. Får nog bli en kupolenvända tror jag om min kära sambo har lust.. ;-)


Japp idag måste jag försöka städa lite tills imon då de kommer en massa trevligt folk och firar sista april med oss :-D Wiihoooo ska bli såå kul vi ska grilla... Super kul kommer de bli....
Dags att ge skruttan gröt...

Tjooohoooop !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0