Borlänge Vända !

Japp idag har vi varit i borlänge med Johanna, Kevin, Emelie och Melina!
De var trevligt..
Vart mycket shopping, handlade en MASSA kläder till Thilde som verkligen behövs nu!!
Hon har INGENTING längre känns de som...
Hade MYCKET mer när hon var mindre.. Men de kanske bara känns som de?!
Sen när vi kom hem kom Anette, Jonny och Andre hit och fikade..
Så då kollade vi runt lite på 1-års presenter till Thilde..
Så en hel del hittade vi :-)
HAHA, finns så mycket fränt till de små...

Nu sitter jag här ensam, Thilde sover som en stock! Christian är och blir masserad!
Skulle jag också behöva känner jag!
Usch hatar min rygg!
Ska väl börja med nån mat också :-( har inte nån lust, men magen kurrar!


Jo just ja! Nu har en hörntand spruckit för Thilde, vänster nere och den vänstra uppe är på G..
Så de är därför hon är lite små grinig, kan tänka mig att de gör jäkligt ONT!
Skrutta...

Och så kollade vi ju på vagnen idag!!! JAG ÄLSKAR DEN!!
Så en sån blir de, den var underbar att köra...

Nä om man ska ta och göra lite mat..

Sooo Loooong !!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hejsan!

Ja det stämmer jag har bott i Hagge, men bor numer i Stan. Vart bodde du i Hagge då?

Kram Carolina

2008-08-20 @ 21:40:37
URL: http://linaw83.blogg.se/
Postat av: Carolina

Föresten måste bara säga att ni har en otroligt söt dotter =)

2008-08-20 @ 21:41:34
URL: http://linaw83.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ska färerna smälta ihop eller ska de va precis som första, fast med text?

2008-08-21 @ 08:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0