Emelie & Melina!

Imorse när jag vaknade så de första jag gjorde var att titta ut genom fönstret!
Fyyy för detta väder!
Så jag ringde till Emelie och fråga om hon och melina ville komma ut och leka med oss!
Ja självklart, så dom hit vid halv 10, hade verkligen så tråkigt!
Så vi drack lite kaffe sen tog vi oss en promenad och flickorna somnade så då passa vi på att kika lite på internet... :-)

Lite kort från dagen!
             


Ja och just nu sitter jag och funderar på om jag ska beställa de där regnstället som jag hittat på internet eller inte?!
Hmm? Ja de är ett sprojtans NYTT, ( inte begagnat!)
Men har inte bestämt mig än!
Christian tyckte de var super fint, så vi får se har ju tid på mig att tänka! Tror de får bli ett par gummistövlar därifrån också..
Jaja som sagt med min bestlutsångest kommer man ingenstans.. HAHA :-D

Och tack Gumman för en trevlig dag! De behövde vi verkligen, var såå länge sen vi var med varann själva!


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej hej,

Jag förstår...det är lugnt =)

Ja vi bestämmer ingenting utan vi eller ni kan höra av er så kan vi bara ses på en fika hemma hos någon?



Magen mår bara bra, börjar bli såå stor =)

Kram

2008-08-09 @ 10:35:36
URL: http://familjenjosza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0