En Trevlig Dag!

Idag kom Cissi och Engla hit vid 10..
Vi drack lite morgonkaffe ihop och Thilde och Engla käkade lite fruksot och lekte..
Sen tog i en vända hem till Kina, Linus och Felicia och hälsa på i deras hus... =) Ni hade fått jätte fint hittils, kommer blir super när de blir klart..
Vart lite lek för barnen, men Thilde har verkligen inte varit på de bästa humöret idag =(
Usch inte alls roligt har de varit!
Knappt sovit nånting, de är dom där jäklarns tänderna som är på G...

   

När Christian slutade jobbet åkte vi först ner till konsum på ludvikagård för vi skulle hämta ett paket, sen vidare till spelstallet för att hämta paketet från ellos..
vi kom dit 18.38 och dom stängde 18.30.. Då var jag måttligt irreterad!!
Jag som ville fixa på thildes rum, Jaja får greja med de imon istället, då ska takkronan upp också.. =)

Jossan kom hit en sväng nyss, vi drack lite kvällskaffe.. De var trevligt! Vi hade lite och prata om..
Du vet att jag finns här gumman när de är nånting!
Älskar dig ....

Nu ska jag lägga mig, om jag ska orka med natten! Thilde kommer inte sova bra inatt nu när hon är lite snuvig!
God natt och sov gott allihopa!


Hörs Imon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0