Kanske?!

Åhh nu kikar solen fram!
 Får se om de håller i sig idag eller om de ska bli lika kallt och grått som igår!
Usch igår kändes de verkligen som höstväder.. Brrr :-/
Man fick ju inte lust till nånting ju!!!

Idag ska jag och Thilde in till stan mamma ska ha Thilde en stund medans jag klipper mig, har inte en aning om hur jag ska klippa mig..
Men antar att de blir snelugg och uppklippt! Följer min egen trend.. hehe ;-)

Nu ska jag klä på oss och göra oss i ordning sen ska vi ta en morgonpromenad så Thilde får sova! Ska ner till katterna och ge dom mat också, och tömma lådan!

Ha en bra dag allihopa! Och håll tummarna på att de blir fint väder idag!

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej, jo det blir nybygge för våran del. Himla mycket jobb men skönt att få det som man vill ha det. Flyttar "hem" till min barndomsby igen.

Jag har varit in och tjuvkikat på din sida förrut ;-)

Ha det// S

2008-08-06 @ 11:48:01
URL: http://sofialassbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0