Kap !



Pratade med Johanna för cirka 1 timme sen, vi planerade in en kupolen vända på onsdag!
Vi behövde båda åka dit, jag för att kolla på vagnen, är lite till och från om jag ska den eller ej...
Men de kommer nog bli den till slut iaf, har varit inne på den så LÄÄÄÄNGE nu... :-)
Och sen skulle johanna kolla på lite kläder till Kevin och jag med för den delen till Thilde... :-)
Dags att handla på sig lite nu innan dagis..
Och sen ska de bli skönt att bara umgås, tjåla en massa skit som vanligt och bara va.. :-)


Idag var vi hem till Angelica och Lowa en snabbis!
Dom kom hit först, sen frågade hon om jag ville bli med hem till dom, självklart!
Ville ju se hur de vart i deras sovrum nu när dom gjort om!
De vart skit bra gumman... 
Ni har sååå fint hemma!!
Sen fick barnen leka av sig lite också!

Sen har jag även beställt grejer idag till Thildes rum!
Och sen gjorde jag ett kap på en takkrona som kostat 479:- som nu bara kostade 191:-
Självklart vart de den!
Den ska hänga i sovrumstaket sen när de är klart därinne, ska väl börja lite smått snart..
Vet EXAKT hur jag ska ha nu!
Har ju velat fram och tillbaka ända sen vi flyttat in..
MEN SOM SAGT!!
Man kan inte få allt på en gång!
Och TUR är väl de, annars hade jag hunnit ångrat mig som bara den!
Men nu vet jag äntligen....


Dags för sängen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Som sagt, de ser jag fram emot, ska bli trevligt.. :-)

2008-08-18 @ 22:32:21
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Tessa

aha. känner igen mig.. Vi renoverade hela huset INNAN vi flyttade in, nu efterhand har jag hunnit gjort om nästan allt igen för jag ångrade mig.. Det är nog bra om man får Bo in sig lite första å hinna planera lite.. kan ju bli lite dyrare annars när man måste göra om det.... Roger va mindre glad.. :-)

2008-08-19 @ 08:55:53
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0