Klädparty, Meandi

Helt slut!
Har haft klädparty nu ikväll, Jag och Angelica har stressat hela dagen känns de som!
Först in på stan, köpte nya strumpor till mig, sen skulle Angelica ner och beställa en tid hos Byman,
 japp den 12 februari 09 fick hon en tid...

Sen till besiktningen de gick väl inte såå bra :-(
Efter de in på dollar och MM sen hem och slängde ihop en tacogratäng, TACK för hjälpen med allt idag Gumman..
Sen kom folket, de var trevligt o bara tjåla lite skit... :-)
Thilde var inte på de bästa humöret, men de är hon aldrig på kvällkvisten..
men men.. :-( Inte alltid lätt att vara liten... Tror även att hörntänderna är på G nu ...

Imon ska vi åka till borlänge med Johanna och Kevin..
Jag ska kika på vagnen som vi ska köpa och sen gardiner till Thildes rum!
 Men kommer väl hitta mer än de om jag känner mig själv rätt.. HAHA :-D
Ska bli kul faktiskt, bara gå runt och kika och tjåla en massa skit..

Nu ska jag plocka undan lite!
Dammsuga orkar jag inte med idag! Får bli imon...
By the way! På onsdag kommer de jag beställde igår.. Wiiieeee ;-)



Sooo Loooong långkalsong !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0