Nästan Klara

På Thildes rum! Bara garderoberna kvar nu, men dom ska vi måla när garaget är klart, vill inte måla dom på plats...
Sen ska de inte lite andra möbler, en soffa med lock som man kan förvara lite leksaker i, den ska även målas vit..
Sen ska de in ett bord och stolar i hörnet där de står leksaker just nu..

Håller även på att måla en hylla. eller den är klar nu så den ska också upp..
På den ska de stå vita ramar med svartvita kort på Thilde.. Kommer bli sååå fint... :-)

Kort på Rummer, Mycket mycket bättre än innan :-D

       

Ingången, sängen och sen har vi lekhörnan, och dom fula garderoberna som snart ska bli vita, och Thilde som gosar med sin Bukowski hund, (Den fick hon när hon föddes)

Jag är faktiskt nöjd, men de är lite pul kvar fortfarande.. Men så är de ju jämnt, hylla ska iaf upp innan kvällen :-D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket fint rum Thilde har =D visst är de roligt och greja hemma.. Jag älskar att ändra om, Fredde är dock inte lika glad åt alla mina förändringar.. haha

2008-08-03 @ 20:19:56
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Sandra

va fint de vart! gillar lilla stolen innanför dörren!

2008-08-04 @ 10:27:32
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com
Postat av: Marie

Hej vad fint hon bor er lilla prinsessa :-) Vi ska renovera Elliots rum till hösten och jag längtar som en galning :-)

Kram på er!

2008-08-04 @ 11:16:10
URL: http://marremusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0