Piss Väder!

Bläää vilket äckligt väder de är ute..
Man får ju inte lust med nånting! Inte ens städa.. De behövs verkligen nu!
Och sen en storhandling.. De ekar i kylskåpet!!
Och jag som tycker de är kul och städa när man väl satt fart.. =)
Mamsen ringde och frågade om jag ville bli med till Kupolen men tror inte jag orkar, då måste jag göra mig i ordning och de orkar jag inte..
Har mjukiskläder idag, och dom får stanna på hela dagen... =) Skööönt...

Cissi och Engla skulle komma en sväng, de är alltid lika trevligt.. =)

Satt igår och kikade runt på vagnar som vanligt.. HAHA =) Jag hittade två nya..
Men får väl se om de blir dom.. Hmm?
 Emmaljunga Cangaroo blir de ialla fall. Ska inte ha nått annat..
Älskar verkligen den vagnen..
Den är ju så smidig och lättkörd... =)


Nu ska jag sätta på lite kaffe tills Cissi kommer...


Raggsocka?!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Ja hon växer så det knakar :) Ja allt går bara bra, hon är så duktig så ;)

Hur är allt med er då?

Kram!

2008-08-27 @ 19:26:24
URL: http://tomisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0