Städdag & Renovering!

Idag har jag och Thilde haft en riktig storstädning med dammning, torkning av fönster, damssugning, rensning i alla skåpen.. Såå skönt att få de gjort...

De behövdes vekligen, så imon blir de städning ute i bastudelen också...
Christian har börjat med renoveringen i garaget nu, de kommer bli såå bra när de blir klart.. 
 
Här är 2 förebilder!
 


Sen på eftermiddagen kom Jossan & Milton på besök, för hon skjutsade Fredrik och gänget på en öl golftur i grängesberg, så då fördrev hon tiden tillsammans med mig och Thilde!
Vi tjålade som vanligt en massa skit, lekte med Thilde och sen käka vi tacos tillsammans!
Och idag har Thilde gått mer än vad hon har krupit, bara ställt sig upp från sittandes till stående och gått mot de hon velat ha!
Mammas och Pappas duktiga tjej!
Slänger ut en bild på min favvo kaffekopp som jag fick av Natti i 20 årspresent.. TACK!

             


 

Thilde fick syn på sin bebismössa som hon hade när hon var nyfödd!
Och självklart ville hon ha den på huvudet så Jossan hjälpte henne på med den..
Haha :-D Så söt, men för liten!
 

Efter de har jag bara suttit i telefon känns de som!
Pratade med Hanna Hansson, dom ska ju ha barn i Februari så vi kikade på lite vagnar och bebissaker ihop ;-) Hehe

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha. jaa det va ju en jäkla tur att jag hittade hem :P hehe..



Jaa klart vi kan det!! =) är ledig på tisdag, ska vi göra nått då? :D Eller har du planer då?



Puss o Kram!! <3

2008-08-02 @ 17:20:06
URL: http://josssaan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0