Tack

Cissi för en super trevlig dag.. De behövde vi =)
Två virriga mammor uppe på kupolen de är inte fel.. HAHA ;)

 

Hittade faktiskt en hel del idag, mot va jag brukar när Thilde är me, då blir de ju mest till henne...
Började dagen med att käka.. Matvraken själva..
Sen när vi handlat allt klart gick jag in på JULA och handlade lite presenter till Totto som blir hela 25 år idag..
 GRATTIS...
Efter de vart vi fika sugna så då skulle vi gå ner till fiket, men gick in en sväng på lagerhaus och Kid först, och när vi står inne på Kid på väg mot fiket så börjar dom ropa i högtalaren att alla lokaler skulle utrymmas pga av brand!
Haha, jag och Cissi som var så fikasugna åkte in på Shellmacken i Borlänge och fika där.. =)


Vet ialla fall att jag hittat en underbar vän som alltid finns där och lyssanar, hoppas du känner desamma Cissi?

Sen körde Cissi förbi mig vid Hanna, Johan och Ebba för vi var bjudna på käk.. Mmm =)
Vart lite lek, bus och grin.. HAHA som vanligt...
TACK för god mat och efterrätt ....

Bilder på kusinerna!
   

Sen fick kusinerna bada tillsammans..
 

Tack alla kära för en super bra dag...



Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja! Känner precis likadant vännen =)

Ses i veckan.

Kramar

2008-08-31 @ 20:55:05
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Hanna

okej..men hon får ju inge sånt..kan man ge de i gröten också? okok, jag har hört att man helst inte ska göra de, men man kanske måste i värsta fall då :-/

2008-09-01 @ 08:17:36
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0