Vackra Väder ...


Åhh vilket fint väder =) De bara spritter i kroppen på mig!
vV har nyss duschat hela familjen.. hehe ;-)
Snart ska vi ner på stan och hämta ut paketet som jag läängtat efter så jag får sätta upp alla grejer idag!
Sen ska vi hem och dona lite, christian ska åka till tippen, så då kan jag dona här hemma..
Har inte bestämt om thilde ska få bli med eller inte?!
De visar sig...

Sen ska vi på tjejkväll ikväll hemma vid Emelie W de ska bli trevligt, jag tar med mig Jossan o Erica också.. =)

Nää nu ska vi åka!


Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Hanna

ok jag förstår de :-)

Nee jag har precis tvättat allt men hon har inte hunnit använda nåt än. Hon har inte haft så mycke kläder på sig nu när hon har varit sjuk..ptjamas halva dagarna typ, hehe..



hoppas du får skoj ikväll.

2008-08-23 @ 12:39:15
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Maya

Tack tack! :-D nu har jag på mig tummen body!!

2008-08-23 @ 13:47:52
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0