Vad Är De Här !!

HATAR detta väder! Man blir ju på så dåligt humör... T
ur att Thilde lyser upp dagen..
Annars hade jag nog legat hela dagarna i sängen om de var så här och inte Thilde fanns ....

Jaja nog om detta väder!
Nu har jag DAMP på vårat sovrum, vill göra OM, Älskar när de blir nytt!
Har ju fortfarande garderobsluckorna kvar att måla inne på Thildes rum, men de blir väl i slutet av veckan...
Christian är snart klar med garaget! Då har han lovat mig att vi ska ta tag i sovrummet.. :-) wiieee

Snart kommer Helena och Emil och hälsar på en sväng! Julia skulle också komma..
Sen kommer Angelica och Lowa på eftermiddagen/ kvällen.. Skoj...
Fullt upp idag!
Tur att man har alla vänner, så man kan hälsa på varann när de är sånt här dötrist väder...

Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja de e jätte fint...

Kommer inte ihåg hur erat kakel såg ut.. fick för mig att erat var mer åt de beiga hållet, vårat e åt de gråa..

2008-08-11 @ 18:12:07
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: NANNA

Hej! Va i Täby c idag och hörde om gunghästen. Den ska tydligen finnas att beställa på jabadabado.se men hitat den inte nu när jag va inne =/ Ska kosta runt 500 kr trodde hon. Dom hade inte kvar den i butiken tyvärr.

Jag bodde i Ludvika i ca 2 år bara. Är från Sthlm. Mina föräldrar och syskon bor i Ludvika.

Kram Nanna

2008-08-11 @ 18:43:57
URL: http://melinahanson.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ja jag såg nu ( på bilder som Emelie e med på med köket i bakgrunden) att det är samma typ, fast erat är mycket mörkare, ni har nästan brunt va? ser så ut på bilden..

2008-08-11 @ 20:29:39
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0