1 Dag närmare Julafton!

Idag har jag jobbat på stopet..
Thilde fick vara hos gammel farmor och farfar så länge.
Och de hade gått så bra! Jag åkte dit efter jag slutat.
Vi lekte av oss lite och så har vi bakat ett pepparkakshus idag :)
Såå mysigt..
GUD va jag längtar till julafton!
Till helgen blir de defenitivt att vi ska åka och handla klart ALLA julklappar!
Sen ska vi även klä granen, får se om jag tjuvstartar och gör de nån dag under veckan!

Jag och Thilde åkte ner till Emelie och Melina nu på kvällkvisten och fika lite..
De är alltid lika skoj och ses..

Imon skulle jag ju på julbord med stopet!
men de blir inget :(
Håkan (kocken) kände sig inte kry!
Fick en julklapp idag när jag slutade..
En låda fylld med!
1. Massa olika ölkorvar
2. Rostade mandlar
3. Salami
4. Vitlöksklyftor
5. Ostfyldda feferonis
6. Lite blandade korvar.

Tusen TACK!

Dags för lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0