1 Dec

Har gått runt och jul-lullat lite.. ;)
Alltså bytt plats på lite tomtar och så! Typiskt mig, kan aldrig låta de stå.. hehe ;)
Var ju iväg till rusta idag och då hittade jag ljuslyktor för 5 kronor styck,
köpte 4 för att ha på brädan vid öppna spisen!
Men ville ju ha fler nu ju.. :(
Sen hittade jag en söt liten tomte..

Idag somnade Thilde på vilostunden inne på dagis!
Snacka om att jag vart paff! Skönt för henne slipper hon ligga ute i vagnen..
Och nu ikväll somnade hon utan protester..
Nu ska vi försöka hålla dom här rutinerna vi kommit in i igen.

Nyss skulle jag till och slå in lite julklappar,
men med min vanliga otur så har jag väl slarvat bort TEJPEN!
Blir så förbannad på mig själv, jag som var så sugen..

Nu har vi iaf inhandlat 3 julklappar till Thilde,
 men fler blir de och de bli eventuellt i slutet av veckan vi åker och julhandlar!
Fast jag vill ju antingen åka till Falun eller Väserås och shoppa lite.. ;)

Nej nu måste jag leta på tejpen..
Föresten så har jag jobbat idag och ska jobba imon med.. :)
Skoj!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha samma för mig. Här förra veckan ville jag så gärna slå in julklappar men då tog tejpen slut :-P

vart ska du jobba i morgon då?

2008-12-01 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0