2:a Advent!

Ja på onsdag är de bara 2 veckor kvar tills jul!
Gud va tiden går fort!
Och jag är så fruktansvärt stolt och glad över att jag fått mitt körkort..

Igår så gjorde jag mig iordning och åkte till grängesberg och hämtade upp Linda & Erica!
Sen vidare och plockade upp Emelie W..
Släppte av Linda och Erica på nån förfest, och körde Syrran och Tova på fest!
Jag och Emelie åkte till Mc Donalds och käka lite tillsammans!
Bara hon och jag.. ;)
Skönt att bara komma iväg, sen gick vi in på Solo och kolla läget!
NYKTRA, haha =)
de var ju skit skoj att bara sitta och kolla på hur alla fulla betedde sig.. HAHA =)
Hade jätte trevligt igår gumman...

Imon ska jag åka och göra ett ärende,
Thilde får bli med hon får vara hemma från dagis, och bli med Mamma istället!
På tis ska jag jobba! Får väl veta på tis om de blir veckan ut.

Tror att jag ska lägga mig i en nybäddad säng nu!
Kom ju hem 3 inatt..

SOV GOTT!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag ska prova kläderna i morgon, ska bli spännande. Men du får kolla igenom kläderna du fic tillbaka så de inte är nå fläckar på nåt. I så fall är de bara o säga till så får du pengar för de. Ses nån dag! kram

2008-12-07 @ 21:44:38
Postat av: Johanna

Fan va du tjatar om det där körkortet, jag lär väll tvungen säga grattis då! :) Hehe.. Nej, då.. måste vara skönt att ha ett nu! Kör på! Haha.. Och försiktigt!



Ha det bra!

2008-12-07 @ 21:49:23
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0