Dålig uppdatering!

Var ju som sagt till borlänge igår..
Fanns väl inte speciellt mycket.. Men hittade de jag ville ha..
Ett par NYA kavat skor till damen här hemma!


Skulle kika på lite kläder!
 Men tappade lusten rätt fort!
De var ju kläder överallt, de var så rörigt så jag orkade knappt titta!
Och lite reakläder till barn dessutom! JAJA!
Kanske fyndar nått inne i stan nån dag!
De är ju inte dirket så jag DÖR om jag inte får handla på rean.. =)

Idag har de varit en inne och hemmadag.
Har städat lite snabbt!
Skulle behöva ta en städdag och verkligen grovstäda här hemma!
UTAN man och barn.. =)

Nu ska jag sätta mig och pyssla med scraapboking.. =)
Önska mig lycka till med de pillandet..

Slänger in lite bilder på prinssesan av Skeppmora också



   



Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Dom där skorna tittade jag också på..men köpte inga för Ebba kan ju inte ha röda till den rosa overallen ;-)

HAHA värsta problemen...försökte hitta ett par till felix till nästa år men det var så utplockat i storlekarna :-(



Jättefina kort på er prinsessa =)

Kram

2008-12-30 @ 20:29:39
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: Jenny

Har varit på rean ja mä, hittade absolut INGENTING.. det är en salig röra överallt !! Då väntar ja hellre tills det kommer in nytt i affärena...



Lycka till med scrapbookingen =) Höll på med sånt förut men tröttnade ur , nångång måste ja väl ta mig i kragen och göra klart de jag påbörjat iaf ...

2008-12-30 @ 22:10:09
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Marie M

Kasta gärna in nån bild på din scrapbooking också! Jag är jättesugen på att scrapbooka men har ju inte tid... Hoppas ni mår bra! Kramar!

2008-12-30 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0