Fjärde Advent

Ja idag är de 4 advent!
De betyder alltså att de är JULAFTON på onsdag!
Kära läsare, kan NI fatta att de är julafton om 2 dagar?!?!
Bara mån, tis sen är de onsdag!

Ialla fall så var vi ju iväg i går med Hanna och Johan och handlade julklappar!
så nu är vi KLARA!
 Faaan va skönt de är.
Vi lämnade Thilde och Ebba på hemmaplan!
 Skönast så..
Sen ville jag inte utsätta Thilde för stress och panik inne på kupolen!
Men de var ändå inte så mycket folk osm jga föreställt mig!
Man fick inte stå så där överdrivet länge i kön som man får göra på mellandagarna..
När vi kom hem var de bara att natta Thilde..

Jag satte mig i bilen och åkte till blötberget och hämtade Julia.
Så vi hade lite myskväll igår hon och jag.
Med chips, dip och choklad =) Mumma
Hon ligger och sover just nu, ska väcka henne snart för lite frukost.

Sen idag bjuder hela söndagen på 2 kalas.
Först Kevin som blev 1 år igår!
GRATTIS GRATTIS till stora killen


Sen min Syster som blev 18 i fredags.
Så de är va vi ska syssla med idag!
Hoppas jag hinner in på stan en snabbvända också.

Nu ska de käkas frukost..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Kikar inte lite snabbt.

God Jul ifall vi inte ses för jul!

Kram Amanda

2008-12-21 @ 11:03:50
URL: http://amandawikstrom.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja, men när de blir vet jag inte riktigt, men frhoppningsvis så snart som möjligt:)

Ja verkligen! Ska kanske fixa en gran idag vi med:)

Ha en bra dag! Kram

2008-12-21 @ 11:11:21
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0