God Morgon Torsdag!

Idag vet jag inte vad vi ska göra?
Thilde har varit lite lös i magen, men tror inte att de är magsjuka iaf!
Hon har ju bara bajsat 2 gånger.
Så inatt var de bara upp och duscha av henne..
Skrutta då :(

Och jag tror att hon blev dålig i magen efter igår kväll!
För då var vi nämligen hem till Anette, Jonny och Andre och fira Jonny.
Då smällde hon i sig följande
1.Smörgåstårta
2.Vindruvor
3.Tomater
4.Tablettask
5.Saft
6.Punchrulle (damssugare)


Ja som ni ser en salig blandning..
Men hon är HUR pigg som helst så nå magsjuka de kan jag utesluta!

Dags att plocka undan frukosten sen blir de en dusch..
Bädda ska jag också göra..
Och slänga in en maskin med tvätt..
Ligger lite efter med de nu.. Hehe ;)

Trevlig dag på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Lilla Thilde då. Inte så konstigt att hon var lite lös i magen om hon åt så mycket :) Hoppas att det inte är magsjuka utan att det var det där matlasset som gjorde henne lite kass i magen. Nej, Cornelia går inte riktigt än, men igår tog hon sina två första steg :) Så nu dröjer det nog inte innan hon går. Kram

2008-12-11 @ 09:00:31
URL: http://lindaangelin.blogg.se/
Postat av: Hanna

skruttan..men du uteslut inte magsjuka helt iaf. Jag tror säkert också de beror på allt hon åt, MEN Maya bajsade lite löst i tvådagar o sen efter två dar så kräktes hon tre ggr, sen bajsade hon löst i två dar till. Vi fattade inte att hon haft magsjuka förrän vi blev skitdåliga. Tänkte du kanske inte ska träffa små bebisar med henne idag iaf utifall ATT.. såg att du hade ringt, vi låg o sov..

2008-12-11 @ 09:58:01
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0