Halloj!

Igår var jag på lindexkväll, mycket trevligt =)
Och hittade detta till Thilde!

Köpte mig en BH och trosa till mig själv också!
De var behövligt kan jag lova...

Sen åkte jag förbi och köpte med mig lite Mc Donalds mat hem ;)
Efter god mat var de äntligen dags för granen att ta plats i Vardagsrummet.
Fram med glitter, kulor och stjärnan.
Thilde fick självklart vara uppe en liten stund extra och hjälpa oss
 
Så duktig att hjälpa till.

Granen, utan glitter.

Och imorse när vi vaknade så vart Thilde helt paff!
Ville peta på kulorna =)
Ingen idé att lägga under julklapparna än, då får vi en tidigare julafton.. HAHA =)



GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!
Var inte de enklaste och ha tomteluvan på!
Så fick skynda mig och ta kort!

Kommentarer
Postat av: Linda & Milton

Gud vilken härlig julgran! Riktigt stor och grann...



TACK SÅ HEMSKT MYCKET för hjälpen med bloggen.

Det blev jättefint Emelie!

Kram

2008-12-20 @ 20:51:22
URL: http://miltonsvardag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa, jätte kul!:)

Va fint de blev med granen=)

Kram!

2008-12-20 @ 21:01:49
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0