Halloj!

Har inte hunnit med nå inlägg idag!
Både jag och Thilde har varit dåliga :(
Inte alls skoj!
Så idag fick min kära sambo stanna hemma från jobbet.
Han hade hand om Thilde medans jag fick sova och ta de lugnt..
HELA DAGEN dessutom..Skööönt!

Kan ju ta och berätta att jag klev upp ur sängen kl halv 5.. ;)
Thilde hon sov hon med till halv 5 från 2..
Skruttan då, de har varit en jobbig natt..

Nu ska jag duscha och sen blir de en skräckfilm!
Barnhemmet heter den, nån som sett?
Är den värd att se?


Kommentarer
Postat av: Hanna

usch va jobbigt..fick ni magsjuka eller?

2008-12-12 @ 21:13:32
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ja jag är mer nervös den här gången, men de e väl för ma vet vad som väntar. Både smärtan och en bebis.. :-D



Jag vet inte... Jag kan inte riktigt bestämma mig.

jag tror att det är en pojk för att graviditeterna är som dag å natt, totalt olika!

Och jag tror att de e en tjej för samma anledning, att kroppen "luras".. :-D om du förstår...

Så jag vet inte nåå va de e för filur där inne..

2008-12-12 @ 21:15:38
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Linda&Milton

Jag har sett barnhemmet faktiskt, jag tyckte den var helt okej. Man fattar på slutet, så det är nog en sån film man ska se två gånger...



Krya på er!

2008-12-12 @ 21:21:40
URL: http://miltonsvardag.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja. Det är värt det. Är det den på spanska? Det är den jag sett. Skit otäck!!!!

2008-12-12 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0