JUL JUL STRÅLANDE JUL

Då var man klar och redo för att gå på kalas..
Thilde ligger och sover, men får flytta över henne till bilstolen!
Skönt att hon inte är lätt väckt på de sättet iaf =)

Jag tog mig en liten promenad på förmiddagen,
 och plocka lite mer granris och enris.
GUD vilket härligt väder de är ute!
Riktigt julväder.
ÄLSKAR när solen lyser och de är snö ute.
Blir och tänka på sälen.
Vill verkligen åka dit under sportlovet med Christian & Thilde.
Satte enriset i en kruka på farstun!
Och sen fick lite utav granriset åka ner i en kruka och pryda byrån i hallen.
Resten la jag på vitrinskåpet i köket :)
De var riktigt juligt och fint..

Nää om jag ska ta och packa väskan och dra min väg..

Kommentarer
Postat av: Lill

Ja usch. :( Men nu är vi bättre, tur de.. :)

Jag var lite yr i morse som jag inte ätit nå på någon dag så jag tuppade av å slog huvudet i diskbänken.. aj, men det är bättre nu.. Allt bra med er hoppas jag..?!

2008-12-21 @ 14:40:32
Postat av: Jonna

Hihi ska göra de ,när jag klippt av de så som de ska vara :) hoppas de är bra med er i all julstök..

Kramar.

2008-12-21 @ 19:05:02
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0