Idag är de torsdag!

Jaha?
Redan torsdag, denne vecka gick super fort!
Kanske för att man har haft nått vettigt att göra om dagarna.. =)
Nämligen städa! Men åt nån annan, men skoj är de.

Nu börjar de komma lite smått!
Men ska inte oroa mig!
De går, orkar inte gå och tänka nått annat!
Man är väl inte mer än en människa!
Annars finns de ju fler hopp..
Skit samma!
Är trött på de här just nu...

Har nyss fått i mig 2 st toast, funderar på en till!
Men de var inte så fruktansvärt gott...
Hmm?
Hemmet håller på att förfalla orkar inte!
 Hinner inte och har defenitivt ingen lust eller ork!
Bara JAG nån gång kunde få lite tur! Men NEJ!
väl leva med otur resten av mitt liv...

Bara så att ni vet,
 detta gäller inte Christian och Thilde för dom är de BÄSTA jag har.
Älskar er mer än allt..


 


Bara för att hon är finaste barnet i världen.. 
 
   

Och nu håller jag tummarna vännen!
Och väntar vid telefonen..
Åhh så skoj..


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det kommer gå fint och du kommer få turen med dig ska du se! Ibland får man det bara inte på en gång. =)

kramar

2008-12-04 @ 20:59:35
URL: http://lolloloivsa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Turen vänder, tänk posetivt, du har väl inte BARA haft otur, du har hus, sambo, världens finaste dotter, nytt jobb..ja tänk på ALLT DE DU HAR istället!! :-)

2008-12-04 @ 21:37:53
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0