10 Månders Kontrollen Idag...

Vaknade av att klockan ringde 8 i morse, var tvungen att ställa den eftersom vi skulle in till BVC idag på 10 månaders kontrollen, annars hade vi försovit oss för Thilde hon sover ju som sagt till 10 på morgonen nu :-D Och de är jag glad för!

De gick jätte bra, klarade allt! Inte för att de var svårt men jag var väldigt nervös.. :-/
Sen vägde vi och mätte..
Vikt: 9700 gram
Längd: 75 cm
Huvuomfång: 45 cm

Nu jag ändrat huvudomfånget som många blivit störda på, haha :-)

Sen efter de gick vi upp på stan och kika runt lite och lunchade tillsammans jag och Christian de var mysigt, inte ofta man får göra de eftersom han jobbar ofta! :-/ 8-6 och 8-4 varannan vecka!
Sen jobbar han vissa lördagar också.. Inte mycket tid tillsammans.. Men men...

Just nu sitter jag hemma vid mamma, christian är ute på sjön och fiskar med Vesa, Thilde ligger i vagnen och sover och mamma är ute med Fonzie, själv så sitter jag här har pluggat teori USCH nu är skrivninge grymt nära.. :-/

Igår hade vi tjejligan träff (grinliganträff) Haha :-D De var skoj, kul att träffa alla och alla har ju blivit så duktiga!
Käkade lite tillsammans och sen fika vi och tjåla en massa skit.. :-)

Eftersom vi inte har nå internet så kommer de inga bilder men de lägger jag in sen! Är så trött på att vårat internet inte kommit!!!

Inlägg från pyjamas och tacokvällen med Emelie och Melina kommer, och lika bulgarien inlägg, håller på att skriva lite smått på de då och då, men har fortfarande inte bilderna.. :-/ Ghaaa damp!

Nu har jag iaf bestämt mig för en vagn! Får se vad gubben säger.. :-)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag hoppas verkligen inte att hon har 75cm i huvudomfång.. :-D du skrev nog fel..

2008-07-09 @ 16:21:57
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0