20 Års Fest Med Vännerna !

Japp igår hade vi 20 årsfesten för mig.. De var skit kul.. Läänge sen jag hade så kul!
Började med att vi hade presentöppning...  Fick såå mycket fint!
Lyktor, presentkort, blommor, tripp trapp trull ljusstakar (som jag tittat på länge), ramar, en kaffekopp med ett handtag som är som en kuk, Haha :-D och ett sugrör till & på sugröret kunde man sätta fast en snopp.. Hahaha :-)



TACK ALLA för presenterna! Vart super nöjd med hela kvällen!

                     


Sen så grillade vi lite gott och käka. Efter de vart de lite lekar, lappleken då ska man skriva ett valfritt ord på en lapp och sätta den i pannan på den som sitter brevid sen får du en egen lapp i pannan men du vet inte vad de står eftersom du ska gissa dig fram, vi satt ett bra tag men vinnarn vart Emelie W.. Grattis... :-)
Jag var iaf Lena Ph...
Gjorde en lek som hette vad du vill ha med dig på en öde ö! Jaja den var ju också seg, men sen började alla fatta lite smått va de handlade om iaf.. Hehe ;-)

             

Sen vart de en massa gott att dricka & en massa tjål och skvaller, självklart en massa kort också!
Vidare in till stan! De vart trädgårn, de var riktigt skoj.. Vart lite på lyset.. Haha :-D
TACK Vänner för en oförglömlig 20 årsfest!

Kommentarer
Postat av: Liinda!!!

Ni ser ut att haft det riktig kul po din 20 ors fest gumman!!! Onskade jag kunnat vart der.. men vi for ta en stoooor fest allihopa ner jag kommee r hem =D saknar erPUSS

2008-07-31 @ 16:18:27
Postat av: Linda

Vad bra att du fick en bra 20 års fest! :) Ni ser ut att ha riktigt skoj!:D Kunde tyvär inte komma. Vi får ta en fest en annan dag!

2008-08-21 @ 17:48:36
URL: http://lindaangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0