Hanna & Ebba..

Jag och Thilde tog en cykeltur ner till Hanna och Kusin Ebba, för dom har varit hemma vid svärmor och varit hund och husvakt så då åkte vi ner och fika lite..
Thilde och Ebba lekte lite, men de är så kul att ta saker från varann, så en del tjafs vart de allt.. :-D
Är så kul att se kusinerna leka... 
Ebba har blivit såå duktig på att prata också så vi prata en hel del.. :-)
Jag och Hanna tjåla lite skit, dom har ju varit i varberg och campat över helgen och varit på Ullared (avis) kollade på en massa bilder från semester, de var jätte fint där ju..
Dit vill jag åka, alltså till varberg!

         

Och inte har jag hunnit med nån storstädning idag heller, :-/
Men imon måste jag ta tag i detta skitiga hus!!!
Nu har Jörgen och Sussan varit och plockat ut garaget, så nu är Christian helt hispig på att börja göra om..
De kommer bli såå snyggt.. Hjulsår och grejer.. Hehe ;-D
Kommer ut bilder på de sen när de är klart... :-)

 

Dags för sängen, nybadad och nya pyjamasen på.. :-D Såå fin så! Våran Prinsessa..

Dags för mig att krypa till sängs också..
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0