Hej Hopp!

Jaha idag vaknade jag kl 9 av att Thilde satt och tjåla i sin säng med alla gosedjur.. Haha :-)
Så då var de dags för blöjbyte!
Sen tog vi oss en skön promenad i de fina sommarvädret, så nu sover hon igen i vagnen..

Idag ska jag fortsätta med de som jag LÄNGTAT så efter Thildes rum! Äntligen...
Jag har grundmålat fönstret och dörrkarmen, och idag blir de till att måla, och slipa väggarna..
Jossan kommer och hjälper mig, sen ska vi åka till Trä Bygg Och Järn och kika på tapeter så skulle Christian beställa så då kommer dom tills på fredag.. :-)

Igår var Jossan hem och hälsade på, vi satte oss mitt emot varann så Thilde fick gå emellan oss, nu tar hon 5 steg själv! Stora tjejen.. :-) De går ju så fort...
Sen fikade vi och tjåla en massa skit..

På söndag är de kalas jag blir ju 20 måndag så då ska vi ha lite kalas för släkten söndagen innan..
Sen blir de 20 års fest på fredag för vänner så jag håller på att planera för fullt, lekar och vad vi ska käka för gott.. :-) Kommer bli grymt kul!



Dags att börja måla lite smått innan Jossan kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0