20-Års Kalas !

Gud äntligen lugnt!
Har haft fullt upp hela dagen, har ju som sagt haft kalas idag eftersom jag fyller 20 imon... :-)
Dagen började med att jag gick upp och började städa lite smått! Men denna gång sket jag i att dammsuga för de blir ju ändå skitigt igen!
Sen åkte jag med svärmor till dollar för att investera fler kaffekoppar, så jag köpte sex stycken, de vart papperstallrikar och plastbestick och kakor i mängder..

Sen vidare hem duka och koka kaffe, blanda saft och lägga upp allt fika på fat! Fram med smörgåstårtorna..
Platta håret och dra på sig finkläder...

Tack alla för alla fina presenter... Är super nöjd!

Detta fick jag
1. Cykel med cykelstol till Thilde (fast cykelstolen fick Thilde i 10 månaders present av morfar och Bonus mormor)
2. iPod Shuffle
3. Kastruller och ett jätte fint fruktfat
4. Doft Ljus, Smycken, Sunflower oil och rosenrot tabletter
5. Blommor till fönstren
6. En vas med en ljusslinga i för värmeljus
7. Presentkort av Älsklinge på kupolen
8. Parfym
9. En ram med kort på mig, Thilde och Christian super fint
10. En vinare

Är så nöjd! TACK allihopa...

Så nu har jag precis kört 2 diskmaskiner, och båda smörgåstårtorna gick åt..
Sen har jag hunnit plockat lite men inte dammsugit än, de får bli imon orkar inte de just nu..

Christian och totto är ner till OK för att hyra film så ikväll blir de en mysig hemmakväll med gotte.. :-)
Jag som hade tänkt fortsätta med Thildes rum! Men de får bli imon kväll eller nått.. De är ju inte bråttom precis!

Nää om man ska ta och slänga in en tvättmaskin också när man ändå är i farten.. Hehe :-D





 


Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis och tack för igår verkligen supertrevligt och gott fika! Kram Anette med familj

2008-07-21 @ 07:37:17
Postat av: Emelie till Anette

Tack själva för presenten vart jätte glad.. Den kommer användas mycket.. :-D



Kramar från oss!

2008-07-21 @ 09:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0