Lördag...

Åhh äntligen fick jag sova ut inatt.. Thilde är snorig och hostig inte alls skoj!
Har inte fått mycket sömn den sista veckan men inatt gick de bättre vaknade bara en gång och åt välling sen somnade hon om...
Vi har sovit vid mormor inatt, mysigt! Christian är i sommarstugan med totto och har minisemester.. hehe ;-)
Så då passade jag på att vara vid mamma och umgås... :-D

Idag vet jag inte hur jag ska göra om jag ska åka hem och vara hemma eller om jag ska vara kvar vid mamma eller åka till pappa?!  Hmm ?
Men pappa är inte så bra, har fått problem med höften igen.. :-/
Tänker på dig pappa...
Och de ser ju inte ut att bli nå vidare väder heller! Jäkla sommar, kan aldrig vara fint länge.. :-/ men men...

På måndag eller tisdag ska vi fika tillsammans med Hanna, Niklas och Maya de ska bli mysigt..
Får se om de blir på stan eller hemma hos nån av oss.. 

Imorgon ska vi på dop, Lowa ska döpa sig.. :-D
Sen blir de ficka efteråt och presentöppning, hittade iaf presenter till slut!

Och på onsdag ska vi på 10 månaders kontrollen! Lite nervös faktiskt, kul att Christian kan bli med nu när han har semester... :-D
Får se vad dom säger men de kommer gå så bra så..
Nu har Thilde fått 2 tänder till så nu har hon 8 tänder..

Och idag har jag suttit och framkallat en hel drös med bilder som ska fylla vårat album, har framkallat korten från Eskilstuna och lite bilder på Thilde, Bulgarien bilderna har jag inte hunnit fått än, ska ner till Anette, Jonny och Andre och fixa de nån dag eftersom de var deras kamera vi hade med oss..

Nää om jag ska ta och gå up på mammas vind och rota lite.. :-D Alltid lika skoj att få med sig nått hem :-D
Ha en bra dag!



Så fin bild på våran underbara dotter, Mamma och Pappa älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo allt är bara bra med oss.. Elias växert å blir så stor =) Underbart söt tjej ni har .. Ett litet charmtroll tror ja nog =) Allt bra med er hoppas ja och att ni får ut de bästa och mesta av sommaren..

2008-07-05 @ 18:52:17
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: mia

Ååh va söt hon är,

Växer som bara 17=)

2008-07-06 @ 22:54:37
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0