Smörgåstårtor och Klädparty!

Idag har de varit full rulle!
Först imorse så städade jag av lite eftersom de kommer folk imon och grattar mig :-)
Sen så började jag med smörgåstårtorna, Johanna och Kevin kom hit och skulle hjälpa mig men då var jag redan klar.. De går fort när man väl börjar..
Vi fikade lite och barnen fick leka av sig, sen var de bara att slänga sig i bilen och åka mot Smedjebacken, när vi kom fram så gick vi in till Pappa och sa hej sen gick vi över till Sussie hon som hade partyt...
Super fina kläder verkligen mycket baskläder.. :-)
Jag handlade en munktröja till Thilde som är grön med brunt i luvan, sen köpte Pappa och Marie ett par brun och vitrandiga byxor med gröna sömmar och en grön långärmad tröja, super fint ihop...
Man kan ju inte ha allt i rosa...



 
Så nu har jag också bokat ett party den 27 september, kommer inbjudningar till alla sen...

Sen när jag kom hem så plocka jag lite disk och lekte lite med Thilde, Christian retade mig med presenten han vart och köpt idag! :-D Jag är såååå nyfiken, håller på att spricka...

Snart kommer Mamma och hämtar mig vi ska in på sommarbaren och ta en öl tillsammans bara hon och jag.. Trevligt..
Fast nu ser jag att de verkligen spöööö regnar! Jävla väder, typiskt svensksommar....

Idag har Thilde bara släppt allting och gått helt själv, hon är så duktig.. :-)
Så nu är de bara att åka iväg och investera ett par riktiga skor till henne så hon kan traska runt i dom...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad roligt!

hade också velat följt med er o tagit en öl. Men jobbet går ju först.. :( Eller nja, typ först :P

Hoppas du får något jätte fint av Christian.. Va roligt att hon går själv.. :)



Vi hörs gumman!

Puss Jossan

2008-07-19 @ 21:35:22
URL: http://josssaan88.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hejsan!

Vad duktig hon är så traskar helt själv =)

Jag undrar vad du kommer få av Christian, spännande.

Ja absolut, är så nyfiken på å se hur ni bor. Jag kanske kan åka med ut nån gång med Jossan :)

Grattis i förskott Emelie!

Kramar

2008-07-20 @ 00:03:59
URL: http://torstenssonm.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej!

Va roligt!! =)

Gud va roligt då kan du shoppa shoppa shoppa! =)

Hade du kul igår då? Eller va ni inte ut?



Kramar

2008-07-20 @ 09:18:10
URL: http://josssaan88.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jo förresten, skulle du kunna hjälpa mig med min blogg, vill byta bild på mig..



PussPuss

2008-07-20 @ 09:19:23
URL: http://josssaan88.blogg.se/
Postat av: Linda Falk

Grattis på födelsedagen hoppas att du får en fin dag med mycket paket Kram Linda

2008-07-20 @ 12:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0