Sol, Bad, Lek & Stoj!

Igår kom Johanna och kevin hit, vi tog oss en promenad till Klenshyttan för att bada i dammsjön!
De tog 45 min dot, inte 20 som jag trodde.. Haha :-D hade fel Johanna!
Men de gick ingen nöd på oss, de var bara skönt att få sig en promenad!
På vägen hem var jag så trött o slöööö :-/
Usch men de var skönt att gå iaf...

     

Sen när vi kom hem så vila jag en stund så fick Thilde åka med Pappa i grävmaskinen, de är alltid lika kul.. Hehe ;-)
Och en tur i bilen, kul att köra :-)
På kvällen innan läggdags var de bara att underhålla henne, leka och busa :-)
De vart spring med gåvagnen och buleken.. :-)

   

Efter en dag med lek och stoj så var stumpan helt slut! Jag med för den delen!
Men har inte kunnat sova inatt! Vet inte varför? :-/
Thilde har sovit som en stock.. :-) Skönt!

Nu ska jag göra i ordning mig, ska in till stan och träffa Johanna, Kevin, Emelie och Melina vi ska ta en fika tillsammans och tjåla en massa skit.. :-)
Ska in och kika på lindex också om jag hittar nå kul.. :-)
Och köpa en ögonnopper..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

nee tyckte den va skitfin :-D

såg ut som om att du hade en bra dag igår iaf..hoppas ni får de bra idag med

2008-07-31 @ 10:27:13
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0