Sol & Bad..

Idag när jag och Erica vaknade käkade vi lite frukost och tjåla lite om gårdagen som vart så lyckad.. :-D
Sen gick jag in i duschen Erica ville hellre sova en stund än att duscha.. ;-)

Städade undan lite, och plocka undan långbordet...
Marie kom med Thilde & Kasper sen, så nu har vi nyss kommit hem från en cykeltut till klenshyttan för sol & bad.. Riktigt skönt att svalka sig de tyckte Thilde också... Hon blir ju såå svettig när de är sånt här väder.. Men inte nå gnällig och de är jag glad för.. :-)

Nu ska jag laga lite kvällsmat, Kasper kikar på disneydasg och thilde fick sova en stund hon var så trött...
Inlägg om gårdagen har jag börjat på men de kommer senare ikväll när barnen sover.. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej gumman!!

Är du barnvakt till Kasper?



Såg att du ringt, ringer dig i morgon. ska nog sova snart. ;)



PussPuss

2008-07-26 @ 20:37:45
URL: http://josssaan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0