Solig Dag..

Ja idag har jag verkligen hunnit med mycket.. Först jobbat 8-13 sen kom jag hem tog ett ryck hemma med städningen...
Dammsög, damma, städa ur Thildes nya rum som hon ska få flytta in imorgon.. :-D
Har bara garderoberna kvar att måla men de får bli i garaget, för den färgen luktar starkt...
Sen har Jossan och Fredrik varit på besök fikade och tjåla en massa goja!

Sen fick de blir en vända till hagge och hälsa på! Mamma ÄLSKAR dig Thilde, DU är de BÄSTA i mitt liv.. <3
Efter att vi varit där vart de en vända in på dollar, men inget denna gång...
Kom hem lagade iordning mat, isterband och stuvad potatis.. Mmmmmmm :-)

Sen tog jag mig en cykeltur ner till Svärmor och hälsade på...
Drack kaffe och tjåla lite...


Kära Svärmor!

Hittade även på dom är filurerna i garaget där.. Hehe ;-)

 
Christian håller på med fiddyn, hans älskling..
Totto med på ett hörn an också, men denna gång utan sin älskade cross... 


TACK Mamma DU är BÄST !!!

 
Underbara dotter vad skulle vi göra utan dig i vårat liv.. Älskar dig så fruktansvärt mycket..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0