Stress Stress !

Vart tar all tid vägen?! Fattar inte att jag ens hinner sova.. Haha :-D
De bästa som finns enligt mig...
Jo ialla fall igår så åkte jag och Thilde med mamma och storhandla! Så nu är hela kylskåpet, frysen och skafferiet fullt, Skönt! Slipper man tänka på de, sen så efter de kom vi hem och bara slappa och busa lite..

Christian kom hem senare! Antar att han varit och fixat födelsedags present till mig ;-)
Han och André..
Anette kom för att hämta André, så då passade jag och Anette på att åka och handla ingredienser till smörgåstårtorna som jag ska bjuda på imon.. Gott Gott ! Och mina blir ju såå goda.. Hehe ;-)
Skryta måste man annars dör man.. Haha, nu var ju jag rolig!

Och för Thilde går de undan nu, så duktig på att gå själv! tar 9 steg nu utan att hålla i sig, och pratar gör hon också så klart..

Saker hon säger
1. Buuu (Då skräms hon)
2. Mamma (har hon gjort länge)
3. Pappa (fast de har hon gjort länge)
4. Ahhh (Efter hon dricker, Christian som lärt henne)
5. Ampa (lampa)
6. Dttää (Där)



Thilde äter furkost och har röjt i hela köket innan... :-D

Sen har vi ju som alla vet börjat med hennes rum! Har målat allt en gång så de ska målas en gång till..
Har sån tur att jag har en karl som är så duktig på allt...
Christian du är BÄST.. :-) Christian älskar dig mest av allt!
Fast de är ju mitt projekt, men skönt att man kan ha nån duktig och fråga.. :-)

Sen ska jag försöka hinna med och göra 2 smörgåstårtor idag inför morgondagen då de blir kalas hemma här för släkten.. Sen nästa fredag blir de 20 års fest.. Wiiiihoooo Så ska så kul med en tjejkväll, hoppas verkligen alla kan komma som jag bjudit... :-) Faaan va röööj de ska bli...

Nä nu sover skruttan om man kanske ska passa på att börja med allt innehåll till tårtorna..
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0