Tjejligan Träff 7/6-2008

Ja den förra tjejligan täffen var hemma vid mig, så vi käkade pasta och carbonarasås och sen hade jag stekt tärnad bacon till och köpt baguettekorv till Emelie eftersom hon är vegetarian!

Sen vart de lite lek o bus med ungarna!

          

Och Gruppkort

    

Kort på mammorna och barnen

     

Alla kryper nu och de är så kul! Vi satt och titta på kort från alla träffar, helt sjukt va små dom varit och vad tiden gått fort..
Sen kika jag och Kina på bebiskläder och mammakläder, hon fick låna lite mammakläder.. :-)
Nu är de inte långt kvar till UL kina, den 28 juli.. Gud så kul!


Nästa träff är på måndag hemma vid Lill och Emilia, får se om jag kan komma eftersom de är min 20 års dag då.. Men ska försöka hinna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0