Full rulle..

Ja som ni sett har de inte kommit nå bilder eller inlägg från bulgarien än! Fy skäms på mig..
Men har verkligen inte orkat!
Haft fullt upp hela tiden och sen har vi inge internet nu heller!
Men idag har vi varit och fixat både de och hemtelefon.. Så om 10 dagar kommer vårat internet så då blir de uppdatering och bulgarien de LOVAR jag..
Har inte bilderna på svärmors dator heller så...

Idag var vi in till stan tidigt, halv 11 för Christian skulle in och klippa sig så då passade jag och Thilde på att kika på stan.
Köpte ett par shorts som man kan göra om till byxor ocså super fräna, T-shirt och en klänning.. :-)
Sen käkade jag och Christian lunch tillsammans och gick vidare till Telia och teckna telefon och bredband.. :-D

Nu sitter jag vid min kära svärmor helt solo, Thilde är vid mamma och Christian har åkt till torpet med sina syskon och Janne...
Själv ska jag ut och roa mig med Jossan vi ska ut på stan och käka tillsammans sen blir de väl en öl eller två.. Hehe :-D

Ha en bra kväll..


<3 Christian och Thilde Älskar er ni är mitt allt, min andra halft.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0