Midsommarafton!

Japp igår vart våran lilla guldklimp 9 månader.. Herregud va tiden går fort helt sjukt!
Vi var ut till Råbroviken till Jonny, Anette och Andre igår och fira midsommar tillsammans med släkt och vänner riktigt trevligt var de..

Idag har vi hunnit med att storstäda hemma, dammat, torkat alla golven, städa toaletterna, dammsugit, möblerat om i
vardagsrummet, bäddat rent i alla sängar.. Skönt!! :-D
Och min kära sambo fick klippa gräsmattan de är hans specialitet.. :-D Hehe..

Nu är vi hemma vid Pappa, marie och barnen och hälsar på vi ska grilla lite tillsammans gott gott..
Sen när vi kommer hem ska vi ner till de nya grannarna och fika.. Dom verkar riktigt trevliga faktiskt..

Och nu har Christian semester i hela 3 veckor ska bli så skönt att ha han hemma..
 Bara mysa och ta de lugnt, vi ska fortsätta med målningen av huset också, hann ju inte allt innan vi åkte som vi trodde men men.. :-/ Snart klart iaf.
Sen vill jag börja göra om i köket nu när svärmor har gjort om blev så sugen på nya tapteter så nu ska jag försöka övertala min kära sambo.. Hur de nu ska gå?!
Men vi fruntimmer brukar ju alltid få våran vilja igenom.. Hehe.. :-)


Dags att slänga i sig lite käk.. Ha en bra midsommardag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0