Sol och Bad..

Idag har vi tillbringat dagen hemma.. SKönt..
Var hem till svärmor/farmor och drack kaffe, Thilde passade på att bada i baljan ute.. :-) Men ville mest stå hela tiden.. Haha...

Sen gick vi hem så Thilde fick äta lite, sen åkte vi med farmor ner på stan och kika på 18 års present till Robin som fyller idag, GRATTIS...
Sen kikade vi in på leksaksaffären där jag hittade en pool till Thilde en sköldpadda som sprutar ut vatten ur huvudet.. Hehe ;-) Såå rolig..
Sen vidare in på dollar store jag köpte lite uteblommor, och sen ett par korgkrukor som man hänger på väggen.. Kommer bli såå fint.. :-)
När vi kom hem var Thilde helt utmattad så de fick bli välling och sängen och hon somnade på en gång, imon ska hon få bada i poolen.. :-D
Johanna och Kevin skulle kika upp en sväng också så då kan dom plaska tillsammans...

På lördag är de drakbåtsfestivalen i Smedjebacken ska dit o kika på dagen på marknaden och träffa Pappa med familj.. På kvällen blir de eventuellt att vi ska hem till Peter och Carro på inflyttningsfest.. :-) Kul..

Föresten har fått en ny kär vän, våran nya as snygga fiddy.. Hehe ;-)

God Natt !!!

Ps.. Till er som kommenterar så dumt i min blogg! Ge F*n i De!! Jag anmäler er om ni fortsätter!!!
Och jag menar de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0