Underbara Sommar...

Åhh de är så varmt och härligt ute..
Idag var jag och Thilde in till stan och träffade Emelie och Melina.. Vi gick till villgott så barnen fick leka av sig..
Sen upp på stan o kikade på skor, Emelie hittade ett par jätte fina partyskor.. :-)

Sen när vi kom hem började jag med maten och Thilde badade ute med pappa.. :-D
Nu sitter jag hemma vid svärmor, ska dricka lite kaffe tänkte jag medans Thilde sover en liten stund!
Imon åker vi nog hem till mamma och är där på dagen...

Måste börja planera packningen innan vi åker också, så man får med sig allt..
Vill ju inte åka ifrån nått!
De ska bli såå skönt att komma bort..

Och de går framåt med målningen av huset, Christian är hemma nu och håller på.. Ska försöka hinna bli klara med de röda iaf innan vi åker men de tror jag nog vi blir!
Sen vill jag börja plantera en massa blommor men de får bli när vi kommer hem.. Åhh ska ha en massa blommor.. :-D

Tänker på dig gumman, finns här om de är nått...

Ha en bra kväll..

Kommentarer
Postat av: Mia

ja vi skulle ju få fint väder hela nästa vecka så jag hoppas på de iaf=)



jo de är bara bra med oss, Marwin vänder sej själv nu så de går frammåt iaf=)

Hur är de med er då?



kram

2008-06-04 @ 18:48:20
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: Mathilda

tack så jätte mycket. Det känns så himla skönt =)

Nej till teoriprovet gjorde jag mest alla test på datorn om och om igen. Flera gånger. Tills jag fick typ bara 2 fel som mest på alla =) man lär sig frågorna efter ett tag. Sen kollade jag i boken på det som jag hade fel på. Men jag läste aldrig i boken, liksom bara såhär läste, det gjorde jag aldrig. Tyckte inte jag lärde mig så mycket i den. Jag tyckte proven på datorn var bäst.

Lycka till, jag tror du kommer klara det galant =)

Kram

2008-06-04 @ 23:17:09
URL: http://torstenssonm.blogg.se/
Postat av: jonna

heej gumman. ville bara säga att jag inte är sur eller nå.. jag är bara inte mig själv just nu:(

hoppas de är bra med er..?

pussar jonna

2008-06-06 @ 08:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0