Beautiful Day...

Idag har vi varit inne istan jag och Thilde, lunchade tillsammans med Jannice, Wilmer och Helen på china.. De var trevligt.. Sen gick vi och kikade lite på stan, Wilmer fick en så fin kepa.. Jag köpte mig ett fotoalbum till alla korten som jag framkallat så nu ska jag sätta mig och pyssla med de.. :-D klippa och klistra, köpte också fina rosa band som jag ska göra om ramar runt korten.. :-) Kommer nog bli jätte bra...

Imon ska vi in till villgott ska träffa johanna och kevin först och sen ska vi gå tillsammans dit.. Så thilde får leka av sig med de andra barnen...
Ringde till läkaren igår angående thildes öron men jag skulle avvakta denna vecka och se hur hon är.. Första gången jag var in så var de ju eksem som hon fick salva mot och pencillin, de vart bra sen andra gången jag var in var med hennes hosta och då kikade dom i öronen och då sa hon att hon hade väldigt mycket vax i vänstra örat.
Jag var själv ett öron och hals barn när jag var liten..
Men de är inte öroninflammation iaf.. Skönt de.. :-)

På torsdag har jag och Angelica lingon och blåbär party så jag ska ta och ringa henne också och planera lite vad vi ska bjuda på men de blir nog macka och sen kaffe och nå fika...
Ska bli kul :-D

Näää nu ska jag gå och vika tvätt sen börja med kortinsättningen i albumet.. :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0