Bulgarien

Here we come.. Japp om 3 veckor sticker vi.. :-D Ska bli grymt skönt att komma bort.. :-) Läängtar..
Känns som vi nyss bokade resan men de var kring jul nån gång.. Tiden går ju såå fort..
Gud va jag ska sola där nere, bara slappa och ta de lugnt.. :-) Och självklart ta en massa kort till er här hemma så ni får se sen... :-)

Nä ska nog sätta mig och kika i taxfreekatalogen ska ju beställas en del innan vi åker.. ;-) Hittat en massa parfymer jag vill ha och en väska så fin..
Ska passa på att köpa en sack n seat till Thilde också dom var inte så dyra 150:- smidigt att ha, de är som en barnstol som är gjord i tyg som du sätter på en vanlig stol, de är ju super smidigt ju ;-)
Så en sån får de allt bli..
Och lite alkoholhaltiga drycker såklart..
Självklart ska jag beställa björn borg beachbagen den kostade ju bara 50 spänn ingenting ju :-)
Och sen sololja så man blir riktigt brun och fin... :-D



image237

Vårat hotell Blue Star Victoria.. :-D
Lite avis kanske?!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte så lite :P

2008-05-20 @ 23:28:59
URL: http://jennyerixon.blogg.se
Postat av: Cissi

Va kul att åka utomlands! Bulgarien är jätte fint, vi var där för tre år sen...
Sack n´ Seat är hur bra som helst! Tyvärr har vi tappat bort våran redan. Typiskt mig =)
//Cissi

2008-05-21 @ 11:53:00
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se
Postat av: Mathilda

Åå vad underbart skönt. =) Vilka är ni som ska åka?
Emelie skulle du vilja hjälpa mig med att göra min blogg lite snyggare? Jag har precis skaffat en och skulle tycka det vore roligt om du kunde snygga till den lite? :)
Ha de så bra.
Mathilda

2008-05-21 @ 17:17:54
URL: http://torstenssonm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0