En dag med nära och kära..

Blir inte så mycket tid att blogga nu när de är fint väder vill inte sitta inne..
Men tänkte iaf lägga in ett inlägg..

Idag började dagen med att vi gick upp vid 7 allihopa, Christian, Helge och Britt-Marie... Christian och Helge gick ut och började med altanen medans jag och Britt-Marie plockade undan lite inne, jag vek tvätt och bäddade medans Britt-Marie lekte med Thilde..
Sen gick vi ut i de fina vädret, jag började måla altanen och christian började att sätta i spotlightsen i verandan så dom lyser ut mot gården, reslutat kommer sen.. :-)

Jag och Britt-Marie åkte in på dollar en sväng och kika hittade en klädhängare till Thilde och tvättlappar.. Sen så vidare in på MM och handlade lite lunch.. :-)
Och så köpte vi nya blomlådor till altanen 4 stycken i korg.. Skit snygga så nu ska de bara plangteras blommor i dom men de blir sen.....Kommer bli grymt snyggt när dom hängs upp !!

Vi har även hunnit med att åka till grängesberg och ätit vid Thildes gammal farfar och farmor, mycket gott.
Och naturligtvis kommer de lite bilder från dagen..
Vi harf spenderat dagen tillsammans med Hanna, Johan och Ebba också... :-)
Bra att kusinerna får leka lite..

Nää nu ska jag ut och sätta mig på altanen och se resultatet med de nya spottarna.. :-) Bild kommer sen som sagt..

En helt underbar dag ute i solen med nära och kära kan de bli bättre... :-D Nepp..


Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag kan titta iaf, men man måste vänta tills den ljusgråa/vita ramen, eller va de nu e fö färg, försvinner, sen kan man klicka upp dom..

2008-05-11 @ 10:23:08
URL: http://tessa84.blogg.se
Postat av: Jossan

HEej!
Har thilde blivit så stor att hon kan typ gå nu`?
Måste ses någon dag, är nog ledig på onsdag tror jag! om du inte har annat för dig? =)
Puss / Jossan

2008-05-11 @ 10:38:52
Postat av: Linda

Vilka gullungar! Ser att både lilla Thilde och lilla Ebba har lika keps som Cornelia :) Hoppas allt är bra! kram på er

2008-05-12 @ 22:18:26
URL: http://lindaangelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0