....

Ja nu har vi vait iväg med Maouie.. :-/ Är såå ledsen även fast de inte varit våran katt från början.. Tycker de är jätte jobbigt.. Kommer nog ta ett tag innan jag kommer fatta att han verkligen är borta.. :-(
Så nu ska jag göra rent kattlådan och diska matskålarna.. :-/ Usch de är jobbigt.. Men de var de bästa för honom, till och med Torkel sa de!!
Han led ju verkligen....


Gud känns inte som om man hinner med varken sig själv eller boendet! Usch, vart tar all tid vägen??
Har inte lust till nånting alltså! :-/
Jaja men lusten kommer väl så småningom hoppas jag... ?!
Imon ska jag iaf åka in med Thilde till villgott så hon får leka av sig lite, hoppas bara att de är barn i Thildes ålder så hon kan leka, Flisan och Kina skulle också bli med .. :-) Såå då får hon ju en kompis att leka med iaf... :-)

Nää nu ska jag käka lite kvällsmat..
524324-233

Kommer sakna dig Mouie (smeknamn tyson) Hehe :-D

524324-234

Fin bild på Thilde och Maouie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0