Fyyy ..

Jaa skruttan har fortfarande feber 38,5.. :-( Har haft de nu i 3 dagar... Inte kul. Men jag tror att de har med tänderna att göra, för nu har de kikat fram en tand upptill :-D Men usch och fyyy för febern.. Man kan ju inte hitta på nånting..

Idag bara MÅSTE vi in till stan och ta kort för pass till Thilde.. Och till mig och Christian mitt hade gått ut och Christians är borta och Thilde har inget.. Och de är ju dags att fixa de nu vi åker ju liksom om 1 månad. Wiiihhhoooo :-D
Måste även ta och beställa en baddräkt till Thilde som har solskyddsfaktor 50, sen en solmössa..   :-)
Hittade en massa söta, är nog mest inne på den rosa med blommor...





.

Nu måste jag lägga Thilde igen hon är såå trött!!
Ha en bra dag...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bloggen din är gymt snygg nu :)

2008-05-02 @ 09:19:58
URL: http://jojjo85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0