Jaha ?! Ingen Rubrik. . .

Idag har vi varit in till stan och spenderat förmiddagen med Johanna och Kevin.. :-D De var trevligt, käkade lite frulle tillsammans sen tog vi en vända på stan.. Köpte ingenting, eftersom jag handlade igår till både mig och thilde... :-) Blev kjol och linne till mig, sen fick Thilde en klänning super söt.. :-D

Sen var vi till Hanna en sväng, sen åkte vi alla fyra hem till oss, och lekte lite.. Tog oss en promenad också upp på skepparberget också de var skönt..
Har hunnit städa lite också, måste torka golven imon och tvätta!!!
 Usch hinner inte med allt känns de som..
Har fått in korten som jag framkallade nu denna måndad i ramar.. Så nu sitter Thilde så fint på väggen i hallen..

Nu har Thilde börjat tagit sig framåt och drar sig på ändan med benet i kläm, super sött, och så snurrar hon runt med hjälp av hälarna.. Hehe :-D
Nu har hon fått 2 tänder till så nu har hon 4, men de är en till på G skulle jag kunna gissa på, för hon är så pigg på att äta.. :-/
Kan tänka mig att de gör ont.. Mammas lilla prinsessa...

På lördag ska vi på bröllop, ska bli så kul.. Lääängtar.. :-D Så blir väl en snabbvisit till kupolen imon och kika på nått som vi kan sätta på oss och sen en bröllopspresent! Ja sent ute som vanligt!!!

Nää nu ska jag slänga huvvet på kudden...
Ha d bra !


Kommentarer
Postat av: IZZAH

det lät juh som en super trevlig dag :)

2008-05-23 @ 01:59:51
URL: http://izzah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0