Josssssssan Min Väään !

Japp idag är de en tråkdag!
Regn... :-/ På förmiddagen fick jag och Thilde besök av Jossan, de var verkligen ett tag sen. . Kom fram till att de var 1 månad sen! Usch, va tiden går fort alltså...
Men vi skvallra så klart en hel del, Haha :-) Du och jag Jossan ...
Thilde har varit lite knölig idag inte velat sova så mycket men har haft humöret uppe så gott hon kunnat iaf... :-)


Sen gick vi en promenad till farmor och sa hej.. och kika om dom kommit långt med rivningen i köket dom ska äntligen göra nytt.. De kök dom har nu har sutti sen Christian föddes om inte längre.. Så de var på tiden att börja göra om.. :-)

Sen har vi bara varit hemma och tagit de lugnt, jag har inte riktigt varit på hugget idag :-/
Men jag håller på att ladda mig inför fredagens bravader.. HAHA :-D kommer bli grymt skoj.. :-)

Nu håller Christian på all lägga Thilde så jag ska passa på att slänga i en tvättmaskin tänkte jag....
Imorgon ska vi äka hem till Angelica och Lowa och hälsa på vi ska ta en hel dag med en massa lek och tjål :-D Kul, se imon gumman.. :-D


Lite kort från dagen...
Ja nu dröjer de inte länge förens våran Vilding kryper skulle jag kunna tro!
De visar sig, då blir de full rulle inte en lugn stund.. :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0