Liganträff

Måndag igen då :-) Helgerna går så fruktansvärt fort, idag är de sol och blå himmel men var nyss ut en sväng och de var inte varmt kan jag säga!! Blåser som sjutton ute! :-/
Jag som tänkt att vi kunde suttit ute allihopa men NEJ där hade jag fel!!
De är nämligen liganträff idag hemma vid mig, trevlig trevligt.. Ska försöka få en massa fina bilder på barnen.. :-)

Snart vaknar Thilde och ska ha gröt..
Här kommer 2 bilder på Thilde från igår, hon vill kunna krypa iväg men kommer ingenstans förutom på magen, får väl se när de är dags att krypa runt.. :-)


Men vart inte så bra bilder, hann ju inte med med kameran som vanligt, hon ställde sig typ i krypställning och då cp:ade kameran!! :-/ Men men hinner väl bli fler bilder..
Men visst har hon snygg stil..?? Haha.. :-D

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0